Powered by Blogger.

Popular Posts

RSS

Android AIO-X

                 


က်ေနာ္စဥ္းစားတယ္ ေနာက္၈လေလာက္ေနရင္ sim card ေတြအလကားခ်ေပးမယ္တဲ့ ( သူတို႕အေျပာေပါ့ ) ဘာပဲေျပာေျပာက်ေနာ္ ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားမွရမယ္ က်ေနာ္စိတ္ဓာတ္ပိုင္းေရာ အလုပ္အတြက္ေရာေပါ့ အဲဒီေတာ့ Java Handset ကအစ ဟိုးအျမင့္ဖုန္းေတြအထိ လူတုိင္းဖုန္းကိုင္လာတဲ့အခ်ိန္က်ရင္ SERVICES သမားတေယာက္ ဖုန္းဆုိင္ဖြင့္ထားတဲ့လူတေယာက္အတြက္ Software ေရာ Hardware ေရာတီးမိေခါက္မိရွိသင့္တယ္ က်ေနာ္ Hardware ေက်ာက္လွည့္ေတာင္မကိုင္ဘူးပါ မွန္ရာကိုေျပာတာပါ မွန္လဲ စပီကာလဲတာတာင္ဟိုတခါျမင္းျခံသြားတုန္းက Ko Naing ပထမလက္ဦးဆရာ လုပ္ဆိုလို႕ က်ေနာ္လဲစိတ္၀င္စားေနတာနဲ႕လုပ္လိုက္တာပါ က်ေနာ္ Hardware တတ္ဖို႕အခြင့္အေရးရွိေနတယ္ လက္တကမ္းအလိုမွာ အခ်ိန္မေပးႏိူင္တဲ့အတြက္ က်ေနာ္ Hardware ဘက္ကိုမလုိက္ျဖစ္ဘူး အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္ Hardware သြားသင္မယ္ MPPGPhyo Nyi Nyi Zayar Aung Ye Lin Aung Kse Skipper Bobo က်ေနာ္ညီအကိုလိုခင္ေနတဲ့အကိုေတြလက္တကမ္းမွာရွိေနပီးက်ေနာ္မတတ္ဘူးဆို က်ေနာ္လူမိုက္ျဖစ္သြားပီ ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္မယ္ဆိုေတာ့ က်ေနာ္ဆုိင္ကိုပစ္ထားရေတာ့မယ္ အလုပ္တခုကိုလုပ္ရင္ စူးစူးစိုက္စိုက္ အေျခခံနားလည္ေအာင္သင္ခ်င္တဲ့စိတ္ေၾကာင့္ က်ေနာ္အခ်ိန္ေပးရေတာ့မယ္ အဲဒီေတာ့က်ေနာ္ဆုိင္အတြက္ အဆင္ေျပေအာင္ဆိုပီးဒီရက္ပိုင္းက်ေနာ္ အသည္းအသန္ ALL IN ONE TOOL တခုထုပ္မယ္ဆိုပီး ၾကံတယ္ ၁ရက္ စလုပ္ေတာ့ ဆုိင္က Design ကြ်မ္းတဲ့ညီကိုအကူအညီေတာင္းတယ္ သူတခါမွအဲလို Design မလုပ္ဘူးဖူးတဲ့ ေမာ္ဒယ္ပံုေတြပဲျပင္တတ္တယ္ လုပ္ထားပီးသားကို ျပန္ modify တတ္တယ္တဲ့ အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္ PHOTOSHOP ျပန္ေလ့လာရတယ္ 2 ရက္ ပီးေတာ့ SOURCE CODE ေတြ ပတ္ေတာင္းတယ္ 2 ရက္ အကုန္ရလာေတာ့ Design foundation စလုပ္တယ္ မလွမပမသပ္မရပ္နဲ႕ 3 ရက္ေလာက္လုပ္လိုက္ရတယ္ ပီးေတာ့ မဟမ္းရဘူး ျပသာနာမရွိေအာင္ဆိုပီး အလြယ္ဆံုး BAT FILES ထုပ္တယ္ ပီးေတာ့ Virtual EXE BUILDER တခုနဲ႕ က်ေနာ္ စလုပ္တယ္ ၃ ရက္ေလာက္ၾကာတယ္ မွားလိုက္ ျပန္ျပင္လိုက္ Error တတ္လိုက္နဲ႕ ခ်ာလပတ္ရမ္းေနတယ္ အဲဒီျခားထဲ #Zeekwat ကိုလဲဂရုမစိုက္ႏူိင္လို႕ အခ်စ္ရဆံုးသူကိုလဲပစ္ထားနဲ႕ စိတ္ႏွစ္ပီးလုပ္ေနလိုက္တယ္ ပီးသြားေတာ့ တခ်ဴိ႕အရာေလးေတြက်ေနာ္ ကန္႕သတ္ထားခဲ့တယ္ ၅၀၀ ၁၀၀၀ ေစ်းကြက္ဖ်က္ခ်င္လဲဖ်က္က်ပါေစ က်ေနာ္ဆုိင္အတြက္ထုပ္ထားတာပါအဆင္မေျပျဖစ္ခဲ့ရင္လဲက်ေနာ္ညံလို႕ပါ
အိပ္ေရးေတြလဲပ်က္ ႏွပ္ေခ်းေတြလဲထြက္ လူလဲေမ်ာ့ေမ်ာ့ပဲရွိပါေတာ့တယ္

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကူညီေပးက်တဲ့ မိုးကုတ္သား စိုးထြန္းဦး တို႕ကို
အဆင္ေျပမေျပမသိပါဘူးက်ေနာ္ကိုယ္တုိင္ကိုမသံုးၾကည့္ရေသးပါ ဆုိင္ကညီေလးေတြသံုးေနတာပါ အားလံုးအဆင္ေျပက်ပါေစ က်ေနာ္လဲ Hardware ျမန္ျမန္တတ္ပါေစ

FONT DEVELOPER ေတြကို Credit ေပးပါတယ္ ေက်ာ္စြာသြင္ ( Smart Zawgyi ) ယူသံုးထားပါတယ္

SOURCE CODE တခ်ဴိ႕ Credit ေပးပါတယ္ မိုးကုတ္သား

ADB CLEANER PRO အေျခခံ Credit ေပးပါတယ္ စိုးထြန္းဦး ( ဗားရွင္းထက္ျမင့္ထားပါတယ္ )

Frozen KeyBoard Credit ေပးပါတယ္ သီဟေအးေက်ာ္ V1.1.3 ပါ

FOND Render ေက်ာ္ေဇာႏူိင္ ( fepfz V2.1 ) Credit ေပးပါတယ္

က်န္တဲ့လူေတြရွိရင္လဲ ေဆာရီးပါ Credit ေပးပါတယ္ 


အဆင္ေျပၾကပါေစ........
ေလလြင့္မိုးတိမ္ နည္းပညာမွတ္စု မွာ ကူးယူတင္ျပသည္

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment